Chiesi: Η Εμπειρία χτίζεται Μαζί

ΑΡΧΙΚΗ > Νέα > Chiesi: Η...

Authorize the processing of personal data
Edit email address
Invalid email
Email Sent
Authorize the processing of personal data
Date: 17/05/2021

Ως η μοναδική φαρμακευτική B Corp εταιρεία στην Ελλάδα, βάζουμε στο επίκεντρο την Εμπιστοσύνη, τη Διαφάνεια και την Αμοιβαία Ωφέλεια αγκαλιάζοντας με στοργή την κινητήριο δύναμη της Chiesi, τους Ανθρώπους μας.

 

Το 2020 ήταν μια απαιτητική χρονιά για όλους μας. Στην Chiesi αξιοποιήσαμε τον χρόνο για να επανεξετάσουμε, ως προτεραιότητα, την εμπειρία του λαμβάνουν οι άνθρωποί μας, μένοντας συνάμα προσηλωμένοι στην επίτευξη του 2024 οράματός μας. Παράλληλα, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον προσφέραμε 8.322 ώρες επένδυσης σε upskilling/reskilling και δώσαμε τη δυνατότητα συμμετοχής, χωρίς αποκλεισμούς, σε όλα τα μέλη της ομάδας στο Chiesi Intrapreneurship Campus™ που σχεδιάστηκε ως απάντηση στις προ(σ)κλήσεις του μέλλοντος!


Ο ρόλος της τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού


Η αποτελεσματικότητα μέσω της ευελιξίας, η ευαισθησία στην αλληλεπίδραση, η ευεξία, η υγεία, η δημιουργικότητα που γεννά η απόσταση, η εμπιστοσύνη και η ασφάλεια στον εργασιακό χώρο απέκτησαν προτεραιότητα και κατέχουν την πρώτη θέση στο employee experience, εισάγοντάς μας στην 4η χρονικά φάση αυτού. 


Επομένως, για να παρέχουμε μια μεστή εμπειρία στην ομάδα μας, ως πρώτο βήμα το 2021, προβήκαμε στον εμπλουτισμό των παραπάνω εννοιών στο Σύστημα Αξίων & Συμπεριφορών της Chiesi, μέσα από ένα project διάρκειας 5 μηνών με τη συμμετοχή 48 στελεχών από 24 θυγατρικές του ομίλου.


Το 2020, η Chiesi ξεκίνησε μια μεγάλη επένδυση, υλοποιώντας το πρώτο Digital Workplace μέσω HRIS, καλύπτοντας όλα τα βήματα του ΕΧ, με αποκορύφωμα τον «ψηφιακό buddy». Μέσω του «project HRigital», ψηφιοποιήσαμε το τμήμα του HR και αυτοματοποιήσαμε διαδικασίες.


Και αυτό γιατί, ως HR, είναι ευθύνη μας να μπολιάσουμε στον οργανισμό τη νοοτροπία του ψηφιακού μετασχηματισμού ενθαρρύνοντας:

  1. τη δημιουργικότητα που γεννά το μυαλό, προσπαθώντας να ανακαλύψει ευκαιρίες βελτίωσης και επίδρασης στη ζωή των ασθενών μέσω e-applications και telemedicine solutions,
  2. τις ομάδες εργασίας να εργάζονται σε ό,τι δίνει αξία, μειώνοντας παράλληλα το εργασιακό άγχος, 
  3. τα ολοκληρωμένα συστήματα λήψης αποφάσεων για τη βιωσιμότητα και ανάπτυξη του business μέσω data analytics, 
  4. το visibility του αποτελέσματος της εργασίας όλων, 
  5. τη διαφανή ενημέρωση και ευθυγράμμιση στα key business priorities, 
  6. τη δημιουργία ουσιαστικού αισθήματος ομάδας με κοινό στόχο,
  7. τη στροφή από τα information silos στο information democratization.

 

Το Employee Experience είναι ευθύνη όλων
Ο κορωνοϊός αποτέλεσε τον καταλύτη ώστε το ΕΧ να περάσει από το HR στο τραπέζι του Leadership Team της εταιρείας και κατ’ επέκταση όλων των τμημάτων. Το EX αφορά το brand, αφορά όλους εμάς που «ζούμε το brand» μας και που αλληλοεπιδρούμε καθημερινά. Είναι υποχρέωσή μας να προκαλούμε ο ένας τον άλλον να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, να μαθαίνουμε από τους άλλους, από τις νίκες και τα λάθη, αλλά και εστιασμένα σε ομάδες εργασίας να σχεδιάζουμε από κοινού την εμπειρία εντός της εταιρείας, όπως σχεδιάζουμε σε διατμηματικές ομάδες το μέλλον της εταιρείας για το καλό των ασθενών μας και πάντα προασπιζόμενοι την Καλή Υγεία (SDG#3) και την καινοτομία.


Αξιοποιώντας το πάθος της ομάδας μας και την εμπειρία μας σε διατμηματικά projects, το 2020 θέσαμε ως μια από τις προτεραιότητές μας το EX. Mε τη δημιουργία 7 ομάδων, τη συμμετοχή του
79% των ανθρώπων μας και την επένδυση σε 1.297 ώρες έργου, οδηγηθήκαμε στην εισαγωγή 21 νέων εργαλείων που θα μας οδηγήσουν στην εξέλιξη του ΕΧ στην Chiesi. Σύμφωνα με το όραμα των certified B Corp. εταιρειών, στις οποίες ανήκουμε, είναι δέσμευσή μας η συνεχής εξέλιξη και να αποτελούμε μια δύναμη για το κοινό καλό, επενδύοντας στο Shared Value και αγκαλιάζοντας με στοργή τον ένα εκ των πέντε πυλώνων, τους ανθρώπους μας, χαρίζοντάς τους την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Αυτό και πράττουμε!

?>